Ryggskott.... igen

Julhelgen har varit lugn här på Galgbacken.  Kallt och klart med mycket norrsken och stjärnor över gården.
Nathalie Wallgren

Många turer har vi fått ställa in pga så mycket snö i skog och mark.

I dag när jag skulle fodra hästarna knäckte det till i min rygg och jag har som vanligt fått ryggskott igen.














Vår granne Natalie Wallgren är hemma och har fått rida lite hästar idag och kommer att få göra det när hon vill under de närmsta dagarna till jag törs mig upp i sadeln igen.

Nathalie ska ha ett stort tack i nöden när min rygg påminner mig om döden...


Här kommer en liten filmsnutt när hon rider lite olika kusar.


Jag har klarat mig från ryggskott hela året (tror jag) ända till nu. Hoppas nästa år går bättre. Nu ska mitt nyårslöfte bli att jag ska börja med lite yoga varje morgon.


I yngre dagar gjorde jag solhälsningen varje morgon och då minsann kommer jag inte ihåg att det var något som helst problem med kroppen.

(kan det vara åldern eller ) men jag vägrar och tro det. Nu ska här tränas!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja