26 oktober 2015

Oktober lov

Nu har det blivit kallare. Hoppas vi får ha minusgrader och att det kommer snö, inte det där slaskandet förstås utan riktig torr fin snö. Det behöver inte komma så himla mycket men om det blir så där en -5 grader och snö ca 1 - 2 dm vore det perfekt.

En dimmig höstdag med snö


Vitt rent och fint.


Här kommer några novemberbilder från 2014. Rent, vitt och snyggt med nysnö. Hästarna heter Saga, Arne och Leikur. Ryttarna på bilden är Erica Boman och Ulrika Wäyrynen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...