Rum 439




Jag har varit på resande fot och bott på stadshotellet i Luleå. Vi skojjade innan på jobbet och jag sa att jag gärna ville bo i det berömda spökrummet på hotellet.

När vi kom till hotellet fick jag en nyckel i min hand (jag var den första som checkade in av vårt stora gäng den dagen). Jag ställde frågan om vilket rum det spökade i och att jag gärna ville bo där. Ja det är det här rummet som du har fått svarade receptionisten, rum 439.

Här finns en länk som beskriver om vad som påstås ha hänt på hotellet och rum 439.

http://www.nsd.se//nyheter/lulea/artikel.aspx?ArticleId=5080187

Jag kan rapportera att jag inte hörde några röster eller såg någon skum person i rummet iallfall. Sov så bra gjorde jag däremot inte, men de timmar jag sov så sov jag ändå gott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja