Snön lägger sig

Idag har det snöat och vägarna börjar bli hala.

Idag har 3 grupper haft TREC och det var jämt i alla lag mån ni tro.  Jag presenterar de 3 med högst poäng från dagens tävling

Grupp 1
Gammal bild på Tove Byström


1) Tove Byström/Vera från Vallby ¨
2) Ellinor Eriksson/Saga från Kambo
3)Linnea Holmgren/Snaedis fra Mosfellsbae

Saga från Kambo kan ibland bli lite envis och här
har hon hoppat i ett djupt snödike en vår.
Tove slog ut de andra med god marginal och mycket var för att hon klarade av labyrinten med glans. Linnea Holmgren och Ellinor Eriksson, där skiljde det bara 1 poäng mellan dem bägge.



Grupp 2

1) Åsa Aukea/Snaedis fra Mosfellsbae
2) Anna Olausson/ Fleygur från Rönnliden Sture
3) Britt-Marie Mallfors/Draumsyn från Riibygård

Åsa drog iväg i poäng genom att skritta både på långsammast och snabbast tid


Sture rids här av Jessica Lundberg men det är en gammal bild

Grupp 3
Här var en person med utom tävlan och råkade vinna med 2 poäng men hon får inte räknas så här kommer det verkliga resultatet

1) Rosie Roshag/Idi från Börön
2) Marina Kangas/Litla-Tindra från Rimbo Ekeby
3) Jeanette Landström/Nama fra Rödli

Marina Kangas

Kommentarer

  1. LÄS MITT VITTNESBYT

    Jag heter Kerstin Almerén från sverige, ensamstående förälder, innan min man dog, han lämnade oss så mycket skulder, jag var så förvirrad och frustrerad över hur jag skulle betala en enorm skuld. En dag när jag gick igenom internet stötte jag på ett vittnesbörd från Mariam om hur låneföretaget Albaker hjälpte honom med lånet. Så jag ansökte om ett lån på 85 000 euro i 5 år från företaget via dess post
    ( albakerloanfirm@gmail.com ). Låt världen veta vad som har gjorts för mig, till min största förvåning, på mindre än 48 timmar har mitt lån godkänts med en ränta på 2%. Nu har jag reglerat min mans skuld och startat mitt eget liv och företag. Jag uppfyllde precis mitt löfte. Så om du vill ha någon typ av lån på minst 2 %, kontakta Albaker låneföretag på hennes e-post ( albakerloanfirm@gmail.com )

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja