Några ridgrupper rider denna vecka och några nästa istället

Livet fortsätter sin gilla gång. Måndag morgon var kall -31 grader och sedan 0 grader på dagen. I morse var det lite varmare -18 och på dagen ca -8.

Förkylningen biter sig ännu fast i mig och Mårten har ont i sitt knä. Kanske av alla skor han dragit av och använt knäna fel.

Isa får medicin för sin skadade tass. Smärtstillande och antibiotika för att inte få inflammation i såret. Hon verkar ganska ok nu och ska få sin sista tablett på fredag morgon.

Hon blev förra veckan trampad på tassen av en häst. Se tidigare blogginlägg om otursdagen. Den här veckan ställde vi in måndags ridgrupperna pga av kyla och ena tisdagsgruppen red nu på dagen. Jag passade på att filma lite då och då under deras kaotiska lektion. Onsdagsgruppen red ingen idag för förra veckan då jag varit sjuk.

I morgon onsdag rider tidiga onsdagsgruppen klockan 11 då alla de som rider i den gruppen har SPORTLOV och den senare gruppen rider på sin vanliga tid. Nästa vecka är det ingen ridning för måndag, tisdag och onsdagsgrupperna. Torsdag och fredag rider nästa vecka men är lediga denna vecka.

Lite tjorvigt men de som rider i grupperna har fått information så jag hoppas de kommer ihåg hur de ska rida.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja