En bra dag för koner att dö på...

Idag har vi haft Caroline Wintzell här på Galgbacken. Jag red med 2 hästar Skrida och Odda. Tyvärr kände jag mig hjärnskadad ! jag förstod lite dåligt hur i skulle utföra vissa övningar. Carro fick hoppa upp och visa vad hon menade och då funkade det lite bättre. Men mest kände jag mig lätt utvecklingsstörd.

Hur de gick för övriga som tränade vet jag inte men det var nog varierat resultat en del såg ut som solar medan andra gick med pannan i dubbla veck. Men bra övningar fick vi göra och nu får man verkligen ta sig en funderare över vad man håller på med.

Här kommer några bilder från dagen.

En sned sadel rättas till

Flickorna Boman bygger hinderbana i volten

Carro skrattar åt sina obildbara elever

Hrefna från Kambo rids av Carro

Linnea W red med Tyr och var såå  glad...

Morris gömmer sig bakom en hårbuske

Skrida och jag får instruktioner av Carro

Vinur rids av Malin Johansson

Skrida Carro och jag


På dagens tema var blandannat VÄNDANDE
Ytterhjälper. Som ja är väl en självklar sak men tydligen inte alltid.....

Man kan sammanfatta dagen med att det var en bra dag att dräpa bort några gamla koner.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja