26 augusti 2012

Carrokurs dag 2

Lite kallare väder idag och kursen började redan klockan 08,00 för att alla skulle hinna rida.

Här kommer lite bilder från dagen


Vårt nya fotogolv i stugan ? !

Här tränar Annika och Lýsingur inför tävlingen nästa helg.

Jessica fick träna på att sitta still i sadeln

Evelina med Phytur visade ett flott 4-gångs program
med bra gångarter

Sara red med Venus här rider de på volter


Två skäckar Tyr/Kristin och Skrida/Wilma

Skrida och Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...