Ridskolan vecka 40 + Bassi såld

Nu till veckan har måndags, tidiga tisdags och onsdagsrupperna teori. Vi ska se filmerna som är inspelade på varje ryttare från hösten. Har vi förbättra sitsen eller inte. ??

Sena tisdagsgruppen har sin trav lektion kvar och ska filmas i denna övning. Torsdags och fredagsgrupperna har sidvärtsförflyttningar, även de som rider de här dagarna ska filmas.

Vecka 41 har sena tisdagsgruppen, torsdag och fredagsgrupperna sin teorivecka medan de andra grupperna startar om på TERMIN 4.








Hästen Bassi är såld och ägs nu av min ridskoleelev Sofie Kangas. Hon rider Bassi jättebra och de passar mycket bra ihop. Jag har länge tvekat och undrat över hur jag skulle göra med Bassi men eftersom Sofie passade så bra med honom och ändå var på jakt efter häst fick hon köpa honom. Men det är ändå med lite sorg i hjärtat som jag säljer honom. Men vi kan ju inte ha hur många hästar som helst så nu ska några säljas av.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja