Collectingring


Jag har blivit ansvarig för att ha hand om collectingring nästa vecka under Bifrosts tävling.

Tävlingen är lördag och söndag.

De som står i Collectingring ska släppa in och ut folk på ovalen. Meddela via walkie talkie till speakern om alla ekipagen finns i collectingring.

Under finaldagen på söndag ska man sätta olika färgband på de tävlande så domarna vet vem som är vem.

Jag har fått Hanna Nilsson Ylitalo som kan sitta där bägge dagarna och Pia Nilsson med sin flicka Linn som kan vara där en del av lördagen.

Nu behöver jag fler frivilliga människor som på ett nära sätt kan passa på att se tävlingen från collectingring och samtidigt vara med i händelsernas centrum.

Ni som läser det här och är lediga hör av er till mig via mail/sms eller annat sätt.


De som tävlar för Bifrost får också vara beredda på att de hamnar som funktionär någonstans. Men det bästa är om vi kan lösa detta utan att de tävlande måste vara i collectingring under sin tävlingsdag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja