Inplanerade kurser under höst o vår

Ridskolan termin 3 närmar sig sitt slut. Denna vecka och så är det 2 veckor till  38 och 39.

Termin 4 startar vecka 41 måndagen den 9 oktober. Alla rider samma dag och tid som tidigare. Ni har alltid automatiskt kvar er plats. Är det någon som INTE vill fortsätta på ridskolan måste ni meddela mig senast nästa vecka (38).



Mer info om ridskolan finns på vår hemsida www.galgbacken.com under ridskolefliken.












Under allahelgona helgen har vi ridkurs för Isa Lotfi. 1 ridpass rider Isa hästen och känner vad som behövs stärkas och 2 privata ridpass. Kursen kostar 1400 kr.  Isa kursen är 4-5 november och blir nog årets sista ridkurs. (förutom Ericas hoppkurs som sker helgen efter)







I mars återkommer vi med bla kurs för Carro Wintzell och en gårdstävling nere på vår vinteroval. Mer info om det kommer längre fram.









Regnet fortsätter att vräka ner här i norr och allting är blött och lerigt. Hoppas det blir en torr period nu innan det fryser i markerna.


Pax vår vita herdehund har varit på ett MH test. Jag tycker det gick bra inte det minsta rädd för skott, bra social men rädd för spökena som dök upp. Hon ville inte leka alls, men det är nog för att jag aldrig leker med hundarna så hon fattade noll om varför jag slängde med pinnar.


Haffi Gislason kommer till Gällivare andra helgen i oktober. Det finns 2 platser kvar vad jag vet.

Mer info om honom och  hans filosofi/träning finns under draugur.nu.

Passa på att stärka din mentala bit när det gäller ridning och rid för Haffi.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja