12 november 2016

Pia och Elin rider



Vi skulle ha haft Sandra Marin här på kurs, men magsjuka satte stopp för de planerna. '
Istället blev det uteritt för de olika människorna som har sina hästar här.

Några red tidigt på morgonen och andra mitt dagen och några på eftermiddagen.

Sandra får vi ta upp i februari eller mars istället.

Idag tog jag fram filmkameran och gjorde en liten snutt på Pia Lindgren och dottern Elin Larsson när de var ute på den frostiga och fina ängen. Vi har inte mycket snö ännu bara kanske 2 cm men kalla dagar och nätter i natt var det -18 grader och nu på dagen -12.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...