10 september 2015

Hetja är såld !

Stoet Hetja som vi haft här på försäljning är såld. Den nya ägaren är Monika Johansson från Gällivare.

Vi önskar dem lycka till i framtiden.
Så här glad ser Monika ut med sin Hetja

Jessica putsar på sin Admirall

Veterinären hade fullt sjå. Flera hästar skulle få sin årliga vaccin

Dessutom ska man hålla reda på alla pass och vilka sorts vaccinera hästarna ska
ha. Här funderar Pia över sina hästars vaccinationer

Ulli har i dag fått agera skogsarbetare. Vi har röjt sly vid hagarna

Eftersom jag blivit superförkyld med feber fick  Pia rycka in och vara behjälplig
när veterinren böjde benen på Hetja

Pass&Vaccin i massor

Stora stora Jesse fick också sin årliga vaccin och står här brevid normalstora Admirall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...