Med febern som gäst

Idag har jag mest tillbringat min tid till sängs. Med feber i kroppen och inne i skallen känns det som om någon gömt sig och försöker tränga sig ur min hjärna.











I alla fall såg jag en massa människor genom fönstret och de verkade ha roligt där ute i solen. En liten kort stund på eftermiddagen gick jag ut för att få lite frisk luft och passade då på att filma lite när flickorna Ronette och Wilma red lite. Det är några av våra uppfödningar på filmen närmare bestämt





Arngrim Bärsärk (Arne) född 2010, Járnsaxa född  mitt under ett hiskeligt åskväder, Járngrima som låg i skogen och jag trodde jag såg fel för hon var så vit och sist men inte minst den dräktiga Ragnarök alla de tre sista är födda 2008.

NU GJORDE JAG EN NY MED MUSIK....



Hinner jag filma mer under veckan blir det Hel född 2010 och Bergelmir (Elmer) född 2011.

Igår har det snöat här i Gällivare säkerligen har det kommit 5 cm nysnö under gårdagen och natten. Men idag när solen sken så tog det nog mycket på snön gissar jag.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja