SOL BAD OCH VATTENSKIDOR










Några bilder från denna dag som var ännu varmare än i går. Vi har ridit på ridbanan badat själva och badat med hästar.
Vanessa

Anton Nordvall, Pontus Wallgren, Filip Kenttä är och åker vattenskidor i det varma vattnet. Jag har filmat lite när de åker omkring på vår sjö. Den läggs in lite senare under kvällen eller imorgon. Just nu ska vi grilla hamburgare och få i oss lite mat och sedan blir det mer vattenskidåknings filmning skulle jag tro. Ev ska jag själv prova att åka i det jättestora gummidäcket efter båten vi får se om jag vågar.........

Vanessa får en puss av Frey brevid är KG och Rökkvi


Ellen och Rökkvi

Sofia är lik en annan Sofia (Loren) googla på henne ni....











Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja