8 maj 2014

Nu laddar vi tävling

Odinn / Jessica

Imorgon åker 5 hästar från gården och tävlar nere i Boden. Vi får se hur det går och det ska bli  spännande och roligt att åka iväg igen på tävling. Årets första tävling och lite väl tidigt kanske för oss här längst upp i Sverige.


Jessi/Jarngrima



Här rider Wilma/Thytur och Sofie/Bassi förra året
Ebba/Idi





Tjalve och hunden Tjalve på Wången







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...