Passa på att förbättra dins sist samt få mer kroppskännedom i din ridning

Söndagen den 18 november kommer vi att ha träning för ryttare på Galgbacken.

Det innebär att vi först har avsuttna övningar tillsammans med sjukgymnast Lena Sjötoft. Vi övar upp vår kroppskännedom med olika övningar. Vad händer om jag sitter snett ? vad händer om jag har för spända ben ? hur påverkar mina händer/handleder mitt sätt att leda/hålla tyglarna mm

Vi kommer att för göra övningar enskilt samt 2 och 2. Vi håller till i nya kuren.

Efter de avsuttna övningarna blir det travövningar utan stigbyglar och tyglar.


Kursen startar klockan 13,00 och pågår till ca 15,00.

Max deltagare 10 st !  anmälan till sms till Lena 0768124404

Pris 100:- / som går till träningskassan

Galgbacken ryttare har förhandstillträde till detta

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja