18 juni 2012

Galgbacken filmen

http://www.youtube.com/watch?v=4pqbG-XPmlY

På den här länken hittar man en liten reklamfilm som några gymnasieelever tillika ridelever här på Galgbacken har gjort.

Idag har vi haft sommarens första ridlägerdag. Vi har inte haft så bra väder, men har ändå ridit 2 pass och avslutat kvällen med Tacos. Nu väntar vi på föl. Få se vem som fölar först

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...