CAROLINE WINTZELL KURS


17-18 mars kommer Carro till Galgbacken och håller kurs. Du får 4 st ridpass och hon tar 10 elever. Jag har tänkt att Carro ska komma upp några gånger under året och träna sina elever. Nu blir första gången i mars nästa gång troligen i maj.




Kursen kostar 1200:- och hålls på vår uteridbana i Sakajärvi

(Det finns några platser kvar skynda att anmäla om du är intresserad) Sista anmälningsdag är 15 januari och anmälan är bindande )


Carro har deltagit i de flesta grenarna (utom T2) på SM och varit placerad i femgång och fyrgång samt tagit medalj i stilpass, passlöp samt dressyr. Med bland annat ett silver i stilpass som främsta merit. (Efter oslagbara Gummi och Sproti)


http://www.freewebs.com/cwislandshastar/
Här nedan kan du läsa vad jag hämtat från hennes hemsida

Hästar jag tävlat på SM med:

Vera frá Södulsholti, dressyr

Vakur från Österåker, femgång

Hrim från Lindeberg, dressyr fyrgång tölt

Rosti frá Ormsstödum, stilpass speedpass 150m pass



Har även visat hästar på avelsbedömning bla mitt eget fyrgångssto som fick 9.5 för galopp och 8,5 för





Utbildningar och meriter:

"stor häst"

Grundkursen (motsvarande RIK0) på Strömhsolm

Hästskötarexamen

Många vinster och placeringar upp till LA samt tävlat Msv dressyr och LB hoppning.

Pedagogik och ledarskapsutbildning på Strömsholm 2010

"islandshäst"

Lokalklubbsdomare

C-tränare

Grundkurs Avel

B-instruktörsutbildning och dipl Binstruktör

Ridinstruktörsutbildning (A-instruktör) med alla prov godkända vid första examinationen!

Pedagogik och ledarskapsutbildning på Strömsholm 2010



Jag har undervisat elever på ridskola och privat sedan 1999 och har stor erfarenhet av alla typer av elever och hästar.

<
Caroline arbetar även på Nina Keskitalos gård Örnäs som instruktör, Se www.ornas.se

VÄLKOMMEN MED DIN ANMÄLAN VIA MAIL ELLER MOBIL 070-6470026

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja