30 november 2011

Regniga ridturer

Hejsan! Nu är det jossan och erica här som passar på att blogga lite medans våra kläder torkar. Idag har vi hunnit med att ge hö och havre åt alla hästar och även hunnit med att mocka lite.

Det blev två väldigt blöta ridturer idag också! Hehe. Först red vi båda Saga som håller på att sättas igång, efter det red jag Draumsyn och Erica red Vinur en kort sväng på banan.



Vi och Saga



Erica och Vinur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...