29 november 2011

Is ridning


Idag tog vi en ridtur ute efter Sakajokivägen. Josefin red med Frenja och jag tog som vanligt lilla Odda. Det blev intervall träning galopp/trav osv...







På tillbaka vägen stötte vi på Malin och Ida.
Tillsammans satte vi av ner till sjön och passade på att rida tölt på isen.

Det gick som smort



Morgonen var kall med - 20 grader men just nu kommer ett lätt snöfall och det är bara -9.

Nu ska tisdagsgruppen ha sin sista ridning före jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...