30 november 2011

Malin o Ida flyttar












Malin Ågen och Ida från Slätterne kommer inom kort att flytta till småstallen i Gällivare. De flyttar in i Öderyds stall. Flytten innebär att Malin får nära hemifrån till stallet.



Vi önskar dem lycka till i framtiden och här kommer en kavalkad av bilder på Malin och Ida här på Galgbacken. (Några bilder är knyckta från deras blogg islandsekipagen.blogg.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...