Inte bara islandshästar i krokarna



Nya hagar är uppsatta och till följd av det har jag fått nackspärr. Det värker i ryggen som om jag har ett järnspett instucket i nacken och rakt ner i ryggraden.

Men men lite voltaren och några värktabletter så har det gått ganska bra idag.

Skjona och Terna syns knappt där i de höga gräset.

















Här i byarna kan man stöta på lokala hillbillies. Här syns några som vi råkade fånga på bild när vi passerade med 4-hjulingen. De verkar hålla på med höhässjande














Det är inte bara islandshästar här runt om i byarna. Några hästar från ridklubben är här på bete och så dessa två nordsvenskar med de ovanliga färgerna för deras ras ISABELL OCH SKÄCK






Odda och Bassi har fått vila några dagar när mitt ryggproblem varit som störst men nu får jag försöka komma igång igen och ta tag i deras träning






Den här veckan syns det att turistsäsongen börjar dra igång. Några turer både till sjöarna och till berget har vi denna vecka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja