Sandra kommer och Silverringar hittade


3 ringar i silver låg på vårt hallgolv. Inte mina och inte någon av de folk jag frågat under dagen verkar ha tappat dem.

De har förmodligen ramlat ur någons ficka eller om nån har tvättat sina händer och tappat ringarna i den vevan. De bör ha tappats under de senaste dagarna skulle jag tro.




Om du som läser det här saknar ringar så kan du kontakta mig så får du tillbaka dem mot beskrivning.(det är inte ringarna på bilden)

Denna vecka har ridskolorna hoppning på schemat. Iallafall de flesta grupperna.



Här hoppar Sandra Ylitalo-Nilsson med Frekja under förra våren.

Sandra Marin kommer hit i september. Antingen en helg i början av september och har helgkurs eller så kommer hon och tar PRIVATLEKTIONER under 2 kvällar under andra veckan i september. Nu är frågan VAD SÄGER NI SOM HAR HÄSTAR HÄR ELLER NI ANDRA SOM HAR HÄSTAR PÅ ANDRA STÄLLEN OCH VILL RIDA FÖR SANDRA MARIN se www.hestanet.net




Bilden här brevid är tagen från Sandra o Raggis hemsida se adress här ovan

Jag vill att ni mailar eller meddelar mig på annat sätt om ni vill ha en helgkurs eller privata kvällslektioner. Det går även bra att rida med någon av Galgbackens hästar för den som vill detta. Kan vara bra tillfälle att träna innan ex hösttävlingarna drar igång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja