Dubbelridning och trubbellidning




Fredag och lördag har vi dubbelkurs för Camilla Hed och Berit Edvardsson inne i Gällivare på Ridklubben. På söndag avslutas helgen med en klubbtävling. Jag är med på kursen med både Bassi och Snaedis. Bägge ska också tävlas är det tänkt. Här från gården är det 7 hästar med på kurs och 8 hästar som ska vara med på tävlingen.



bla så ska Bending vara med




och Bassi




Och Malin med sin häst Ida från Slätterne



Rjómi och Ronja blir ett ekipage, men här rids han av Evelina Oscarsson






I torsdags åkte jag på världens ryggskott eller nackspärr. Det känns som en kniv som sticker in mellan mina skuldror. Min kiropraktiker säger att det är nackspärr. Jag har fått behandling men är inte bra ännu. I dag provade jag att kyla ner ryggen med en isklabb och låg en 15 minuter med den under ryggen. Då var det lite bättre iallfall.

Det gick ändå ganska bra att rida kurs idag fredag. Nu ska jag försöka vila ryggen så jag kan rida ordentligt under lördagen också. Då har jag 4 st ridpass.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja