26 februari 2010

Nangens ston flyttar till Hedenäset

Alla Annikas ston har idag åkt iväg med hästlastbilen till Hedenäset. Där de kommer att gå på lösdrift på deras marker. Här kvar på Galgbacken stannar hennes 2 unghingstar Silfrinttoppur och Helge. Vi önskar Nangen lycka till, och stonas fortsatta äventyr kan man läsa om på www.nangen.se





Det finns en viss likhet eller ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...