Vårtölten


Nu är Galgbacken vårtölt över för iår. Resultatlistan finns på vår hemsida under fliken nyheter. Musiken som sköttes av Thomas Hertzberg flödade över byn. Jag stegade dit för att lära mig med mikrofonen. Och helt plötsligt dog allting. Inget ljud över huvudtaget. Till och med min mobiltelefon slutade att fungera helt plötsligt.

Efter lite trixande och byte av vissa kablar kom musiken och anläggningen igång igen. När Thomas pratade hördes det hyfsat, men så fort som jag tog tag i mikrofonen så hördes det ingenting.

Nu var goda råd dyra ! Thomas fick agera som speaker med mig talandes om vad han skulle säga samtidigt som jag skulle hinna döma.

Det var jämt på tävlingsbanan idag trots att en del fick någon 6.0 och 5,5 or medan en del fick 0:or för vissa gångarter.

Här kommer vissa bilder från dagen och fler kommer senare att läggas ut under vårt bildgalleri på Events 2009. Här kommer lite bilder i allafall från dagen.


















Nej det är inte BATWOMEN !


































Här är några av deltagarna som var kvar till Prisutdelningen !






TACK TILL ALLA FUNKTIONÄRER, FÖRÄLDRAR OCH SLÄKTINGAR SOM HAR HJÄLPT TILL UNDER DAGEN. NI ÄR GULD VÄRDA














Kommentarer

  1. how beautiful are the horses and photographs!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja