Afangi på kurs

Jag tog àfangi och åkte iväg till Ersnäs där vi gick kurs för Magnus Skulason. Det var roligt och lärorikt och nu känner jag mig full av inspiration och träningsideér.

Att Avicii dog på fredagen var kändes inte så roligt. Jag har funderat mycket på just detta att en så ung person som han helt plötsligt är död. Man kan tycka att han hade allt som fanns att önska. En av Sveriges bäst musikskapare är borta och inga nya hits kommer vi att få höra.

Hagarna här hemma har sett sina bästa dagar och måste repas lite eftersom. Nån grindstolpe är utav  och i andra har trådar släppt. Allt syns nu när snön smälter i rasande fart.

Vaka åkte iväg till nya ägare utanför Umeå och vi önskar dem lycka till och att vi kanske syns på tävlingar framöver.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja