Fler bilder från förr

Hrimir fra Ósi i egen hög person
 Året är 2010 och här kommer några bilder igen

Hrimir blev sedemera världsmästare i TÖLT

Isa i gröngräset

Jarnsaxa på sommarbete

Katten Ove njuter i vårsolen

Maur fra Fornhagi 2

Ibland på den tiden kunde man se Sofie Kangas o Malin Ågren faktiskt mocka

Adam från Kambo såldes senare till Norge

Camilla Hed rider Tore och jag rider Bassi

Hel som föl med gummibollar under fötterna

Galgbacken tröjorna

En charmig kille biker el ryttare ?

Frakkur och jag samt Saeta med Sara

Galgbackens vårtölt.. 

Några glada ridskolebarn  Tove, Linnea, Malin o Sofie

Hel sprang som oftast så här


Året är 2010 och Arngrim bärsäkr födds i juli och är
mycket mindre än Hel som föddes i början av juni



Galopp i lössnö är fantastisk här är Saeta/Sara & Frakkur/jag

jag (ak)  Sara och Peter

Wilma Oscarsson & Jessica Johansson

Tyr är en ståtlig häst som gör sig bra på bild


Två bröder

Vinnde ekipage i tolktävling år 2010  Vera/Jessica&Amanda

En lite märkvärdig kille får rida Pochahontas

Här sladdas ridbanan

Charmknutte eller ?

Kanske inte här med kusin Hilda

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja