Året var 2013

Carrokurs Lysingur o Annika

Carrokurs  Skrida och AK

Cecilia och snöfräsarn

Pass på Gaedinagkeppni Umeå travbana

Mats Berg rider på ovalen

Jessica och Odinn i Skellefteå

Bending

Två glada systrar i Skellefteå

Ann Älgam rider med Vera och Maja Bergström med Skjona

Men varför har du Musse Pigg kläder frågade Tjalve , När Ronette var med på sin
första tävling. Hästen heter Heimdal

Umeås travbana Gaedingakeppni jag och Odda

Ida från Djurgården 

Linnea Widmark tävlade med Tyr och blev 3a

Cecilia numera Rantatalo

Någon har tappat gaddarna

Sofie och Wilma i vårsolen. Häst ??
Diva under inridning. Här får jag hjälp av
Annika Forsmo

En annan isabell Lysingur ryttare Annika Forsmo platsen är Vallholts Gaedinakeppni

Odda med mig i sadeln Carrokurs och Malin Johansson och Vinur

Rykttävling på Galgbacken Ronnette Roshag kollar in konkurenter

4 surisar... Clara, Karin Ronette och Johanna står och väntar på domarens kommentarer i rytktävling

Här är lite gladare miner. Kanske de vann detta år ?



Jessica Lundberg tog sig 2 år i rad till SM med Odinn från Galgbacken

Linnea Widmark tävlar med Tyr från Galgbacken och fick 5,17 i poäng ¨
denna gång har jag för mig

Men vad är det som händer ?? Lena Sjötoft skrämmer Lysse

Åskådare på Vallholts Gaedingakeppni




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja