23 april 2017

Söndag snön vräker ner då och då


Nöjda kollar de på sin dotter och häst


Vädret varierade kraftigt under vår Sandra kurs. Ena stunden lite snöblandat, näste minut sol på gång men blåsigt, för att 5 minuter senare har man snön vräkandes ner.







Ronja Näckstam fotade bilder under dagen idag med. Men eftersom vädret inte var det bästa blev det inte lika mycket fotograferat.







Fler bilder kommer att publiceras inom kort på draugur.nu och på draugurs fb sida.


Wilma med sin häst Simon

Ragnarök är en skoj häst




Jarngrima & Ronette

Två damer i vårmundering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...