Ont i ryggen

Än värre i ryggen idag än under helgen. Den är  helt stel och öm längst ner i svanken. Är det sviterna efter ryggskottet eller har jag fått diskbråck ??

Under helgen tog jag visserligen värktabletter och det gjorde jag inte idag. Kanske jag behöver preparera mig ett tag till.

Nu under veckan ska vi höftleds och armbågs röntga Pax för att se att allt är ok. Isa ska få ta bort stygnen från sin ögon skada.

Vi ska köra ett lass till soptippen. Det är gamla hinkar, ensilage plats och annat skrot som samlats under vinter och nu börjar tina fram.

12 el 13 april ska Àfangi tävla nere i Eskilstuna tror jag det var. Årets första chans till SM kval. Vi får se hur det går.









Vår traktor har fått punktering, så med ryggskott och tennisarmbåge är det en höjdare nu när man ska ta ut allt hö med skottkärra istället för traktor.




Nåja det är bara att ta det lugnt och halta och lytta som vi är klankar Eva och jag oss fram i sakta mak.




Eva med Heimdal 



Den 17 maj ska vi ha en clinic här på Galgbacken med Isa Lotfi. Hon ska visa oss lite knep och knåp som är bra att veta. Den är  onsdagen  den 17 maj  kl 18,00. Kostnad 200 kr per skalle anmäl till mig via sms 0706470026





Här nedan rider Isa i full galopp med Àfangi på någon tävling.







Föreningen Draugur har nu klubbkläder som kan beställas. Det är huvjackor i olika färger och vind/sommarjacka i olika färger. Mer info se galgbackens sida på fb alt Draugur på FB eller
draugur.nu.

Ligger det inte ute där ännu kommer mer info på hemsidan inom kort. Priser färger mm

Beställ innan 15 april nästa beställning blir troligtvis först till hösten, alt sensommaren.

normala storlekar dam medium = 38  small = 36
xsmall =, 34 osv  finns även i herrmodeller

draugurforening@outlook.com beställer man sin jacka alt tröja el bägge delar

Jacka

Huvtröja

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja