4 november 2015

Spännande november

Nu börjar vi på allvar med höstens inridningar och fortbildningar. Det är Elmer, Hel, Kolskeggur, Ragnarök som ska sättas igång och det är Mestur, Hild & Heid som ska kunna stopp start svänga och ha ryttare på ryggen innan jul.

Kul jobb ! Vi har förstås fortfarande skrot och skräp att städa undan och föra till tippen. Samt lite staketfixningar ännu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...