5 januari 2015

Stallmöte

Boka in lördagen den 17 januari för stallmöte. Vi fikar tillsammans och pratar om våren.

ur dagordningen

tolktävling
städschema kur
lilla ridbanan
hoppträning
Träningshelger inför våren
västar och kläder

övrigt som ni vill prata om kan ni  maila till mig eller skriva på vår facebook sida.

mötet har vi kl 14 så skriv in i era kalendrar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...