21 december 2014

Årets sista glöggritt

Idag hade vi årets sista glöggritt och vi var 17 ryttare som gav sig iväg men av olika anledningar, gamla hästar och unga hästar red några en kortare väg. Vi var 14 som red hela sträckan.





Tyvärr var kameran fel inställ då jag precis bytt objektvi och Ebba märket att jag haft på manuell istället för automat. Svårt att se när man rider samtidigt och man ska försöka få focus på hela gänget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...