Ridskolan närmar sig sitt slut och ny info på hemsidan om vårens terminer

Termin 4 närmar sig sitt slut. Det är bara 3 veckor kvar november ut som vi ridskolan har kvar. De som rider på fredagar rider även 5 december istället för en inställd fredag tidigare



På hemsidan och på Facebook finns information om när vårens ridskola startar igen. Termin 1 börjar i mitten av februari och termin 2 i mars.

Ni som redan går i ridskola har automatiskt alltid kvar er plats. Men om ni tänker sluta i ridskolan måste ni meddela mig detta SENAST 3 veckor innan ridskolan startar ! 

Har jag inte fått något meddelande i tid så räknas det som om ni har kvar er plats och jag fakturerar beloppet som ridskolan kostar.

Jag kommer att fråga er som går i ridskolan nu under denna vecka eller nästa men ni kan också påminna mig. Någon ville eventuellt byta dag. Meddela mig bara så försöker vi lösa allt till det bästa.

Många vill ändå rida under terminsuppehållet och vi kommer att ha DROPP IN RIDNING på kvällstid

 Det blir onsdagar kl 18-19 från den 17 december så följande dagar finns att boka in 17 dec, 7 januari, 14 januari, 21 januari, så ni inte blir alldeles ringrostiga under terminsuppehållet. Sms mig senast samma dag ni vill rida max 6 elever vid varje dropp in tillfälle.

Även jullovsridning 22,23,26,27,28,29 samt 30 december. Vi rider på uteritt i ca 2 tim och du bör kunna galoppera för att hänga med på dessa ridturer.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja