Finaldag hos Vindur

Det gick bra för Gällivare hästarna nere i Skellefteå

T8 ungdom vanns av Jessica Lundberg och Jarngrima från Galgbacken
2a blev Emilia Nilsson Vårö med Mánadis
3a blev Ellinor Eriksson med Drifandi

V5 ungdom Här blev Jessica och Jarngrima 2a efter Luleåekipaget Magdalena Thurfjell


V2 ungdom blev Sofie Kangas med Bassi från Kambo 2a med poäng 5,23 och här blev
Jessica Johansson med Prins 3a med poäng 5,20 ? tror jag

T1 A-klass ungdom Blev bägge Gällivare ekipagen Jennifer Öderyd med Halastjarna och Jessica med Odinn på delad första plats bägge hade exakt samma poäng och domarna kunde inte skilja på vem av dem som var värd segern.

V1 ungdom reds av Jennifer ensam med sin häst Halastjärna och fick den fina poängen 5,77 om jag inte minns alldeles fel

T3 Ungdom Här var det spännande värre både Sofie Kangas och Jessica Johansson hade exakt samma poäng men efter domarröstning så var det Sofie som blev 1a och Jessica 2a

V2 och T3 senior blev Sara Skum med Kristall 2a


Just nu är jag trött och har försökt att sätta ihop en liten film med lite olika ekipage. Men något strulade och vissa bitar av filmen blev alldeles svart. Vi får se om jag lyckas fixa detta imorgon...


Nu ska vi sova GOD NATT..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja