21 oktober 2012

Isa Gustafsson kommer igen

På  mångas begäran kommer Isa igen och har kurs. Boka in söndagen den 16 december. Vi har 45 minuters privatlektion. Kostnad 400:-

Hon tar endast 6 ekipage denna gång så ni som vill vara med skynda att boka för först till kvarn gäller.

Måndag 17 och Tisdag 18 december skor vi hästar igen. Nästa skotillfälle blir i skiftet feb/mars någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...