Hetsjakten och Carrokursens tider

Ryggskottet värker i ryggen och idag tog jag mig för egen hand upp ur sängen. Framsteg !!

Imorgon lördag har vi Hetsjakten på hästryggen. Jag får nog skippa tävlandet för min del och agera fotograf om jag ens kan det. Det verkar vara 5 lag som ska möta varandra. 

Samling hos hos vid 10 för att göra iordning hästarna och tävlingen startar klockan 11.00 från Liikavaara Eva och Thomas. Vi rider dit i samland trupp och får regler och instruktioner där på plats.

Välkommen till en rolig och farfylld dag för vissa ! ( ; ./ ) Medan vissa andra får titta på.....


Tider för Carrokursen enligt nedan: vill ni byta kan ni göra detta med varandra. Kom uppvärmda till ditt pass. Detta är ca tider och kan komma att ändras.  Under lördagen rider vi ensamma första passet 40 min och nästa 25 min. Söndagens tider får vi disktuera om

9.00 Anna-Karin
kl 09.40 Annika F
kl 10.20 Sofie K
kl  11.00 Malin J
kl 11.40 Lunch Ta med egen lunch att värma alt vi beställer från stan
kl 12.40 Ellinor
kl 13.20 Kristin
kl  14.00 Cecilia
kl  14.40 A-K
kl  15.05 Annika
kl   15.30 Sofie K
kl   15.55.Malin J
kl   16.20 Elinor
kl    16.45 Kristin
kl    17.10 Cecilia

De som vill kan följa med och äta middag efteråt på något trevligt ställe i stan....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja