3 x 77777

Det är 3 st vinnare på ovanstående nummer ! Moa Åsén hade också 77777 och skickat in via mail 1 minut innan de andra två.

Men alla tre är välkomna att följa med på Älvturen. Alla har bevisligen fått 77777 och skickat mail till mig i samma veva.

Moas mail hade hamnat i min skräppost och därför hittade jag inte den på en gång.

JAG SÄGER GRATTIS TILL CAROLA, VERONICA OCH MOA vi syns i sommar om inte tidigare

Det är också så att min DATOR SKICKAR UT MAIL till alla möjliga och det är något virus !  Öppna inte om mailet börjar med HI ! ELLER NÅGOT ANNAT KONSTIGT på engelska.

Jag vet inte hur jag ska få bort att datorn inte ska skicka ut mail, för jag har virusscannat men inget hjälper.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja