Sandra Marin kursens tider


Nu har jag försökt att skapa ett schema som vi får prova att hålla för att Sandra ska hinna med sitt plan tillbaka till Stockholm på söndag.

FREDAG
kl 16,00 A-K , Eva, Yvonne

kl 17.00 Linnea , Jessica, Sandra

LÖRDAG

Kl 9,00 Linnea och Eva

Kl 10.00 A-K och Jessica

kl 11.00 Sussie och Anette F

kl 12,00 Yvonne och Sandra

kl 13,00 Mårten och A-K

LUCNH

kl 15,00 Linnea och Eva

kl 16,00 A-K och Jessica

kl 17,00 Sussie och Anette F

kl 18,00 Yvonne och Sandra

kl 19,00 Mårten och A-K
SÖNDAG

kl 8,00 A-k och Jessica

kl 9,00 Sussi, Anette F och Mårten

kl 10,00 Linnea och Eva

kl. 11,00 A-K och Yvonne

kl 12,00 Sandra och Sussi OBS SUSSI du får rida 2 pass på fm är detta OK ?
Alternativt att du rider i sista gruppen på em

LUNCH 1/2 timmes lunch

kl 13,30. Anette F och Mårten

kl 14.30 A-K (detta pass kan bli lite kortare eftersom A-K rider ensam)

kom uppvärmda till ert ridpass ! så kan vi hålla det planerade tidsschemat. Passar inte tiden prova byt med någon. Maila mig för telnr om det behövs. Annars kan vi byta tider på plats också

Yvonne=Emilia och Sussie = Emma där får ni givetvis välja själva vilka som ska rida

Alla ska ha fått 4 st ridpass. Har jag missat på någon så hör av er snarast till mig

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja