En solig nattlig ridtur



Mårten Ida-Maria och Jag gav oss iväg på en ridtur under midnattsolen. Lena stannade med Skjona på ridbanan.

Inga mygg eller knott störde vår tur. Vi hade kunnat ligga på rygg och ta en lur.






Men midsommar ljuset var så lockande. Vem kan sova ? när allt ute är så pockande

Stilla vår färd gick över stig och bäck. Kanske vi skulle få se någon näck ?

Där han sitter med sin fela och låter oss dansa medan han spela.


Något vettigare har jag inte att säga just för tillfället. Mitt usla rim kommer aldrig att ge mig för uppehället.

Nu är jag så trött och kommer strax att somna sött......

Morgondagen är snart här och då är det bäst att man på sin bädd strax är.

Nja nu är jag verkligen trött och tänker inte klart alls. bara en massa svammel


godnatt på er alla

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja