Jessica bloggar!


Såklart börjar vi med en bild på min häst Odinn från Galgbacken


Tyr som är kung i hagen kollar så pojkarna sköter sig.

Idag är det jessica som bloggar. Vi har hunnit med att måla och ridit. Sen har vi även gjort de vanliga, som att ge hö och fylla vatten. jag och Anna-Karin har börjat med Heimdal. Anna-Karin tycker om han jätte mycket hör jag hon språka bakom mig. Han är jätte snygg när man börjar kolla in han. Har fotat lite bider idag och de lite av dom som jag lagt upp.





Heimdal som kollar vad vi sysslar med

Katten Ove är helt försvunnen igen. Men nu har han inte varit borta lika länge som förra gången. Vi har försökt ropa lite på han men han är nog ute på byn.


något flyg har gjort några konstiga spår efter sig på himlen.

Vetrinären var här och gav några hästar sprutor. Tur att han hade med sig stövlar för nu börjar de bli översvämning i dikena. Hästarna tyckte de var intressant när vetrinären var här.






Snart har all snö tinat bort och marken kommer fram mer och mer för varje dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja