FRIDA ÄR BÄST!





tjatja allihopa!

idag är det torsdag och det är plus grader här i sakka! härligt.. Idag har vi filmat Týr medans A-k red han! han är så fin, och kul å rida! :) oj, som ni kanske märker är det inte A-k som bloggar den här gången utan det är Frida! (: haha, idag far jag hem vid halv 3 har kommit hit vid halv 10 (: Anna-Karin har ridit brun ida också, så vi har haft Kristin på besök. haha, när hon red så märkte vi att Ruff & Isa vela fara på sitt eget lilla äventyr, men tyvärr blev dom påkommna! haha.. synd för dom!



Från det ena till det andra ska jag berätta lite om min praktik så här långt: iochmed att jag går på Grans så förstår ni säkert att jag älskar djur! det är det bästa som finns, och jag går då Hundriktningen på grans, så jag tar med mig min lilla hund Tindra dit som är där med mej på veckorna, och oftast under helgerna åker jag hem! så nu skulle vi ha en 2 veckor lång APU och jag tyckte det skulle bli jätte kul att få vara här! så jag har fått rida, utfodra hästarna och lite små pyssel med hästarna!! JÄTTE kul (: jag har varit nu här i 3 ½ dag, och jag ska vara i 2 veckor alltså fredagen + hela nästa vecka, dessutom kommer jessi nästa vecka också. Jag ska börja avrunda här för att jag ska lägga in lite bilder jag har tatt under dagen, jag lovar jag kommer blogga imorgon säkert eller nästa vecka och det kommer nog dyka upp fler bilder förmodligen! men det får räcka för mig idag iallafall!










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja