Dator haveri


När Tsunamin och jordbävningen drabbade Japan så har jag haft på CNN och lyssnat och följt med så gått det har gott. Men då pratades om att man skulle gå in på TWITTER och få mer info från folk på plats.

Sagt och gjort jag gick in på twitter.com och såg en japanska som skrev där på engelska. Jag läste vad hon varit med om (vilket säkert många 10 000 tals fler har gjort runt världen över) och fick något slags virus som direkt när jag läst hennes twitterblogg slog av min dator. Hela skärmen blev först alldeles randig och sedan blev den helt svart. Datorn försökte starta om men blev svart igen på en gång.

Jag virussökte men hittar inget virus men något konstigt är det så nu får jag ta vår dator på REPARATION igen....

Jag kommer säkerligen inte att kunna läsa våra mail eller blogga lika ofta under den här tiden som vår dator ska fixas. Jag får passa på att låna av andra när jag ska uppdatera.

Så hemsidan, bloggen samt mailen kommer inte att uppdateras särskilt ofta den här veckan.

På torsdag kommer ett filmteam hit och ska göra en kort reklamfilm. Vi ska rida omkring lite överallt och äta, dricka kaffe mm.





Blup hingsten Adam är reserverad och ska veterinärbesiktas inom kort.





Galgbackens VÅRTÖLT startar på lördag klockan 10.00. Startlistor kommer att finnas i baracken. Grenar blir LÄTT TÖLT och LÄTT 4-GÅNG. Vi startar med TÖLTEN.

Här på bilden ovan rider Sara Östman och Skjona fra Hjardarvholi år 2009.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja