4 februari 2011

Saloon Gallow hill


En saloon kommer att finnas till hösten på Galgbacken. Ett av uthusen är tömt och ska inredas till saloon så fort snön har smält bort.

Den kommer att hyras ut med bartender, piano, mat och dryck till privatpersoner och företag. Även andra är välkomna att gästa denna saloon. Mer info kommer så fort vi får allt klart.









Målet är att den ska vara klar till vårt vuxenridläger som kommer att ske i augusti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...