Nya stjärntecken

Livet är det farligaste som finns. Det är sexuellt överförbart med 100% dödlighet.

Ja så sa någon för ett tag sedan åt mig och det stämmer ju faktiskt. Ur detta tar vi oss inte levande.



Nu lyser fullmånen som starkast och det är ljust som mitt på dagen även i den mörkaste skog. Den här bilden på månen har Andreas Hinzer fotat och den passar bra att sätta in en sån här fin månskenskväll.

Igår kunde man läsa i tidningen att astrologer världen över har bryderier. Jordaxeln har ändrat läge de här sista 3000 åren så alla stjärntecken är inte detsamma som man är van vid. Jag har alltid varit en oxe, men nu enligt de nya rönen visade det sig att jag var en vädur ! Det spelar nog inte så stor roll tror jag men i alla inlägg som folk skrivit in var de flesta väldigt upprörda och ville vara det tecken som man alltid trott att man varit.



Det fanns även ett nytt stjärntecken för de som var födda i december (har jag för mig) och den heter ormbäraren



Trist för de som tatuerat in sitt stjärntecken någonstans och så visar det sig nu att man tillhör ett helt annat.

Den som vill veta mer kan gå in på följande länk.
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5912226

Kommentarer

  1. Hej! Nu har de skrivit att det kanske inte alls är sådär med de nya stjärntecknen!

    http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5912226

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja