En lök i örat

Idag har jag en lök i örat..

Ja det är sant en liten liten lökbit som är inlindad i bomull. Det sägs vara bra när man har ont i örat som jag just nu har. Hmm vi får se.

Agneta Sjöberg har varit i Gällivare och haft kurs i centerad ridning och det var några härifrån Galgbacken som gick kurs. Det var Sara med Saeta och Lena som lånade Skjona samt jag med Snaedis.

Efter den här superkalla veckan har alla hästar varit ivriga och glada att få komma ut och röra på sig. En snabbtur i skogen och upp på berget blev det på söndag, mycket tölt, trav och galopp med på turen var Bassi, Sture, Ida och Vinur.

Dessutom är vår dator ännu på lite uppdatering och jag får låna andras datorer när jag ska blogga, göra räkningar kolla mail mm. Hmm hur har man klarat sig utan dator ??? men på tisdag ska jag få den tillbaka igen (med större minne också hoppas jag)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja