12 februari 2010

Killkurser



Under helgen har vi en killkurs alltså en ridkurs för enbart killar.Vissa helger under året anordnar vi sådana.

En extra insatt killkurs med en salig blandning av företagare och bikers har vi även bokat in nästa helg.

Vädret har även denna vecka varierat i temp mellan -10 till - 29 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Maj Maj sköna Maj

Här har vi hunnit få ett föl som blev en liten silverbrun skäck. Oklart vad han ska heta. Vi får se det finns en röstningssida på facebook o...