Snön bara vräker ner



Skottning skottning och åter skottning. Snöat har det de senaste dygnen och det har nog kommit 2 dm skulle jag tro.

Jobbigt att gå i snön och plumsa sig fram.



Under helgen har islandshäst föreningen Bifrost haft ridkurs för Berit Edvardsson. Där var jag med och tränade med min häst Snaedis.

Nu har jag ont i hela kroppen. Är det åldern, snön eller ridkursen ?




Den här veckan tar terminen på ridskolan slut. Alla rider sin sista gång (förutom tidiga onsdagsgruppen som även rider nästa vecka) Så här kan det se ut när jag står på ridbanan och har ridlektion.

Kommentarer

  1. Vad sägs om det här att locka med så att man glömmer dagens förtret?
    http://www.flygandepass.se/default.asp?lid=2&ulid=7&uulid=71&show=2

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja