Födelsedagar och tokiga rondeller

Igår var jag i Luleå över dagen på ett möte. Efteråt besökte jag en leksaksaffär för Tjalve ska på ett Kalas under helgen där de ska vara utklädda till RIDDARE. Tror ni att jag kom ihåg att det var riddare som var temat för kalaset.

Nej nej jag köpte en komplett utrustning för en sjörövare istället. När jag kom hem så upptäcktes misstaget och jag kan man väl säga har slängt pengarna i sjön.

Nåja han får väl vara Pirat istället under Halloween istället.










Men har ni tänkt på en sak ? När man går på leksaksaffärer så köper man alltid grejjer som man egentligen själv vill ha.



Här ser ni Tjalves egen födelsedagspresent som han kommer att få den 8 december.

Men kom ihåg att inte skvallra !

Vi har en otroligt backig gård så jag kan tänka mig att det funkar super att åka omkring med den där manicken.


En bekant till mig var nyligen på semesterresa i England. Där körde han omkring i bil och hamnade i den här rondellen



Han klarade sig helskinnad pga att ingen fattade hur man skulle köra och alla körde jättesakta ! Kom ihåg också att de har VÄNSTERTRAFIK

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag skäms än idag !

Snoppstenar !

Nuortikon Marja